דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות אירוסין לגבר 

מאת    [ 21/02/2012 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2571 פעמים ]


בכדי לסמל את התקופה נוהגים בני הזוג לענוד טבעת אירוסין. ברוב המקרים מעניק הגבר לאישה את טבעת האירוסין אך ישנם מקרים בהם גם הגבר עונד טבעת אירוסין. את הטבעות ניתן לעצב בצורה דומה ולשלב בהם אלמנטים משותפים.

המסורת אינה קובעת הגבלות על עיצובה של טבעת האירוסין וניתן למצוא מגוון רב של טבעות אירוסין מעוצבות. טבעת אירוסין קלאסית בעבור אישה היא טבעת זהב אשר במרכזה מוצב יהלום. את בחירת הטבעת יש לעשות בהתאם לטעמם האישי של בני הזוג. טבעת אירוסין מעוצבת לגבר היא טבעת שונה מהטבעת הנשית. את טבעת האירוסין נוהגים בני הזוג לענוד על הקמיצה עד ליום החתונה.

במהלך טקס החופה מעניקים בני הזוג זה לזה טבעת נוספת, טבעת נישואין. בעבור טבעת נישואין קובעת המסורת עיצוב שמרני ונטול קישוטים או יהלומים. נהוג ליצור בעבור הגבר והאישה טבעות נישואין בעלות עיצוב דומה. בעקבות האיסור על הצבת יהלומים על טבעת הנישואין מגשימים בני הזוג את החלום לרכישת טבעות יהלום בטקס האירוסין.

בחירת טבעת לגבר

תהליך עיצוב טבעות אירוסין לגברים הוא תהליך שונה מעיצוב טבעות לנשים. לגברים יש ציפיות שונות והעדפות שונות בתהליך בחירת תכשיטים. ישנם גברים אשר כלל אינם נוהגים לענוד תכשיטים. במהלך עיצוב טבעת בעבור גבר יש להקפיד על אלמנטים גבריים. במידת הצורך ניתן לפנות אל צורף אשר מתמחה בהתקנת טבעות אירוסין מיוחדות לגברים. הטבעת הגברית היא לרוב חלקה, ללא יהלומים וללא עיטורי פרחים או אבנים יקרות אחרות.

בחירה מיוחדת של טבעות אירוסין לגבר ולאישה היא בחירת טבעות אשר מכילות חריטת מילות אהבה הדדיות. האישה תוכל לחרוט על הטבעת של הגבר הקדשה מיוחדת והגבר יוכל להחזיר לה בחריטת מילות אהבה מיוחדות על הטבעת שלה. בעבור בני זוג אשר מבקשים ליצור אחידות ניתן לחרוט מילים זהות על גבי שתי הטבעות.

טבעות זהב לבן וטבעות זהב צהוב אשר מכילות חריטה יהוו בחירה בטוחה של טבעת אירוסין לגבר. בכדי להבטיח התאמה מלאה מומלץ להתייעץ עם בן הזוג טרם רכישת הטבעת. במידת הצורך ניתן לגשת יחדיו אל חנות התכשיטים ולאפשר לשני בני הזוג לבחור טבעות אירוסין מתאימות. פרט לעיצוב יש לבחון את מידת הטבעת והתאמתה למבנה הפיזי של כף היד.

טיפים לבחירת טבעת נישואין

טבעת נישואין היא טבעת אשר תלווה את בני הזוג לאורך כל מהלך חייהם המשותפים. כיוון שאת הטבעת נהוג לענוד בכל שעות היום, מומלץ לבחור טבעת פשוטה ונוחה. עקב השימוש ארוך הטווח כדאי לבחור טבעות אשר ניתן יהיה להרחיב ולהקטין בהתאם לשינויים במשקל הגוף של בני הזוג. טבעת נישואין וכל טבעת יהלום אחרת מומלץ להסיר מפעם לפעם למטרת ניקוי עדין בעזרת מים פושרים וסבון.

פרט לטבעת הנישואין ממשיכים בני הזוג לענוד גם טבעת אירוסין. על כן מומלץ להקדיש מחשבה רבה לתהליך הבחירה של שתי הטבעות. בחירת טבעות אלגנטיות ונוחות תאפשר את התאמת התכשיט למגוון רב של פרטי לבוש ותכשיטים נוספים.

 

 טבעות אירוסין מעוצבות המתאימות לכל טעם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב